«МЕКТЕПТЕР ҮШІН ИНТЕРНЕТТЕГІ ҚАУІПСІЗДІК ЕРЕЖЕЛЕРІ»

  1. Мінез-құлық нормалары мен адамгершілік қағидалары виртуалды және нақты әлемде бірдей.
  2. Басқа адамдардың еңбек өнімдерін (музыка, ойындар, бағдарламалар және т.б.) заңсыз көшіру плагиат болып саналады (біреудің шығармасының авторлығын қасақана ысырап ету).
  3. Интернеттен көрген немесе оқығанның бәріне сенбеңіз. Егер қандай-да бір ақпараттың растығына күмәндансаңыз, ересек адамнан кеңес сұрағаныңыз жөн.
  4. Сіз өзіңіздің жеке ақпаратыңызды басқа Интернет қолданушыларымен бөлісе алмайсыз (мекен-жайы, телефон нөмірі, мектеп нөмірі, сүйікті ойын орындары және т.б.).
  5. Егер сіз сөйлесіп жатсаңыз, жедел хабар алмасу бағдарламаларын қолдансаңыз, Интернеттегі ойындар ойнайтын болсаңыз, Интернетте пайдаланушы идентификаторын қажет ететін бірдеңе жасасаңыз, онда бұл атауды ересек адаммен бірге таңдап алыңыз, оның құрамында жеке ақпарат жоқ.
  6. Интернет-достар іс жүзінде олар айтқандай болмауы мүмкін, сондықтан сіз өзіңіздің интернеттегі достарыңызбен жеке кездесуге болмайды.
  7. Сізге таныс емес адамдардан жіберілген файлдарды аша алмайсыз. Бұл файлдарда мазмұны сәйкес келмейтін вирустар немесе фотосуреттер / бейнелер болуы мүмкін.
  8. Өз түйсігіңізге сенуді үйреніңіз. Егер Интернеттегі нәрсе сізге психологиялық ыңғайсыздық туғызса, алған әсерлеріңізді ересектермен бөлісіңіз.

Бастауыш сынып оқушыларына арналған негізгі ережелер

Сіз мұны білуіңіз керек

  1. Әрдайым ата-анаңыздан Интернеттегі таныс емес нәрселер туралы сұраңыз. Олар сізге не істеуге болатынын, ал ненің қауіпсіз еместігін айтады.
  2. Интернетте біреумен достасуды бастамас бұрын, ата-анаңыздан қалай қауіпсіз сөйлесу керектігін сұраңыз.
  3. Ешқашан бейтаныс адамдарға өзіңіз туралы айтпаңыз. Сіз қай жерде тұрасыз, қандай мектепте оқисыз, телефон нөмірін достарыңыз бен отбасыңыз ғана білуі керек.
  4. Фотосуреттерді таныс емес адамдарға жібермеңіз. Жеке фотосуреттерді көру үшін сізге бейтаныс адамдар қажет емес.
  5. Интернеттегі адамдармен тікелей эфирде ата-анасыз кездеспеңіз. Интернетте көптеген адамдар өздері туралы өтірік айтады.
  6. Интернетте сөйлесу кезінде басқалармен достық қарым-қатынаста болыңыз. Ауыр сөздер жазбаңыз, ауыр сөздерді оқу есту сияқты жағымсыз. Сіз байқамай адамды ренжітуіңізге болады.
  7. Егер сіз біреуді ренжітсеңіз немесе ренжітсеңіз, ата-анаңызға міндетті түрде айтыңыз.

Орта мектеп оқушыларына арналған негізгі ережелер

Сіз мұны білуіңіз керек

  1. Сайттарға тіркелу кезінде жеке ақпаратты бермеуге тырысыңыз, өйткені ол бейтаныс адамдарға қол жетімді болуы мүмкін. Фотосуретті орналастыру ұсынылмайды, сол арқылы бейтаныс адамдарға қалай көрінетініңіз туралы түсінік беріледі.
  2. Веб-камераны достарыңызбен сөйлесу кезінде ғана қолданыңыз. Сөйлесу кезінде бейтаныс адамдардың сізді көруге мүмкіндігі жоқтығына көз жеткізіңіз, өйткені оны жазуға болады.
  3. Бейтаныс адамдардың қажетсіз электрондық хаттары «спам» деп аталады. Егер сізге осындай хат келсе, оған жауап бермеңіз. Егер сіз осындай хатқа жауап берсеңіз, жөнелтуші сіздің электрондық поштаңызды пайдаланып жатқаныңызды біледі және сізге спам жібере береді.
  4. Егер сізге белгісіз мекен-жайдан хабарлама келсе, оны ашпағаныңыз абзал. Мұндай хаттарда вирустар болуы мүмкін.
  5. Егер сізге жағымсыз және қорлайтын мазмұндағы хаттар келсе, егер сіздің қарым-қатынасыңызда біреу орынсыз іс-әрекет жасаса, оны хабарлаңыз.
  6. Егер сіз біреуді ренжітсеңіз немесе ренжітсеңіз, ересек адамға айтыңыз.

Жоғары сынып оқушыларына арналған негізгі ережелер

Сіз мұны білуіңіз керек

  1. Интернетте жеке ақпаратты орналастыру қажет емес.
  2. Жеке ақпарат – бұл сіздің ұялы телефоныңыздың нөмірі, электрондық пошта мекен-жайы, үй мекен-жайы және жеке фотосуреттер.
  3. Егер сіз фотосуреттерді немесе бейнелерді Интернетте орналастырсаңыз, оларды барлығы көре алады.
  4. Спамға жауап бермеңіз (қажет емес электрондық пошта).
  5. Белгісіз адамдар жіберген файлдарды ашпаңыз. Сіз бұл файлдардың нақты не екенін біле алмайсыз – оларда вирустар немесе «агрессивті» мазмұндағы фотосуреттер / бейнелер болуы мүмкін.
  6. Байланыс тізіміне бейтаныс адамдарды IM (ICQ, MSN мессенджері және т.б.) қоспаңыз.
  7. Виртуалды таныстар өздері айтқандай болмауы мүмкін екенін ұмытпаңыз

1. «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беру бағдарламалары бойынша оқуға ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау».

Жауапты: Рахилина А.Ж., директордың ОЖ жөніндегі орынбасары.

Мемлекеттік қызметтер көрсету ережелері

2. «Денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына бара алмайтын балаларға үйде ақысыз білім беруді ұйымдастыруға құжаттар қабылдау»

Жауапты: Рахилина А.Ж., директордың ОЖ жөніндегі орынбасары.

Мемлекеттік қызметтер көрсету ережелері

3. «Жалпы білім беретін мектептердегі оқушылар мен оқушылардың жекелеген санаттарына ақысыз және жеңілдікпен тамақ беру»

Жауапты тұлға: Әлтайқызы Ж., әлеуметтік педагог.

Мемлекеттік қызметтер көрсету ережелері

4. «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының студенттері мен тәрбиеленушілерінің жекелеген санаттарына құжаттарды қабылдау және елдегі және мектеп жанындағы лагерьлерде демалысты қамтамасыз ету бойынша нұсқаулықтар беру»

Жауапты: А.К. Нұрсейітова, ТЖ жөніндегі директордың орынбасары.

Мемлекеттік қызметтер көрсету ережелері

5. «Білімі туралы құжаттардың телнұсқаларын беру»

Жауапты: Рахилина А.Ж., директордың ОЖ жөніндегі орынбасары.

Мемлекеттік қызметтер көрсету ережелері

6. «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі бағдарламаларды іске асыратын білім беру ұйымдарының мұғалімдері мен оларға теңестірілген адамдарға біліктілік санаттарын беру (растау) үшін аттестаттауға құжаттар қабылдау білім беру »

Жауапты: Рахилина А.Ж., директордың ОЖ жөніндегі орынбасары.

Мемлекеттік қызметтер көрсету ережелері

7. «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау».

Жауапты: Рахилина А.Ж., директордың ОЖ жөніндегі орынбасары.

Мемлекеттік қызметтер көрсету ережелері

Ыбырай Алтынсарин шығармашылығының сан қырлылығы

                                                                  Жоспар
I. Кіріспе.
«Мектеп – кеме, білім – теңіз».
II. Негізгі бөлім.
а) Аты аңызға айналған балалар әдебиетінің атасы…
ә) «Өнер – білім бәрі де, оқуменен табылған».
III. Қорытынды.
Еңбегінен танылсын, ердің алып тұлғасы.

«Оқу мектебі» ЖОБАСЫ

    Мемлекет басшысы Қ.Тоқаевтың тапсырмаларын орындау мақсатында жоба аясында оқуға деген қызығушылықты арттыру, кітаптар арқылы әлем туралы білімдерін кеңейту, түрлі іс-шаралар арқылы оқырмандардың қызығушылығын қалыптастыру жоспарланып отыр. Кітапханаға оқу мәдениетін сіңіруде НЗМ тәжірибесін қолдану. Жобаны іске асыруға мұғалімдер мен ата-аналардың қатысуы, сонымен қатар бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілерде болып жатқан іс-шараларды жариялау.

    Жоба мақсаты: Кітапқа деген қызығушылықты арттыру, кітап пен оқуды насихаттауға ықпал ету.

    Жобаның міндеттері: Оқу сауаттылығы мен білім шегін кеңейту, оқу мәдениетін қалыптастыру.

    Студенттер деңгейіндегі іс-шаралар кешені – сұхбаттар, дауыстап оқулар, пікірталастар, кездесулер, экскурсиялар, шолулар, кітап презентациялары.

    Мұғалімдер деңгейінде: әдеби шолу, мерзімді басылымдарға шолу.

    Ата-аналар қауымдастығы деңгейінде: кітап оқуды насихаттау, отбасылық оқу туралы буклеттер жасау.

    Күтілетін нәтиже: кітап оқуға деген қызығушылық артады. Үйде оқу дәстүрін қалпына келтірудегі ата-аналардың үлесінің артуы және рухани-адамгершілік мәдениетінің жоғарылауы.

– Құжатты жүктеу.doc